donderdag 16 december 2010

Van voornemen tot het echie: e-books bij Réunion

Op 2 januari van dit jaar schreef ik dat zelfs ik, conservatieve fan van papieren boeken, om was naar de e-reader. Mijn voornemen was dit jaar eens uitzoeken hoe ik ze zelf ook zou kunnen maken.

Inmiddels op de markt als e-book: De rationaliteit van de klantgerichte overheid.
In de maak als e-book: 50% meer talent: zo scoor je met vrouwen.
In onderhandeling en naar verwachting binnenkort rond: Vrouwen & Ambitie.

Mijn conclusie: het is makkelijk, de extra kosten vallen mee en het voelt wel cool om ze te hebben. Voorlopig zijn de e-books van Réunion de papieren edities nog niet aan het outperformen, maar wie weet? Er kan blijkbaar veel gebeuren in een jaar. Want ook die mooie, overtuigende e-reader staat bij ons alweer in de schaduw van de iPad.

Ik ben benieuwd wat ik hier op 17 december volgend jaar schrijf.

Geen opmerkingen: