dinsdag 11 november 2008

Cadeautip voor de feestdagen: Sonnie's pannenkoekenboek

Voor Een nieuwe carrière na je 35e interviewde ik Diana Dubois, nadat ik in Flair een artikel over haar en haar eigen uitgeverij had gelezen.

Deze week verschijnt bij Uitgeverij Dubois een geweldig pannenkoekenboek, dat ik direct heb besteld. En ik ga het van harte aanbevelen bij elke moeder, vader, opa, oma, kleuterleidster en oppasmoeder die ik ken.

Sonnie, de weggelopen roti-pannenkoek is een fullcolor geïllustreerd 'omkeer'- boek. De ene helft van het boek brengt het verhaal van Sonnie, een roti-pannenkoek die de wijde wereld intrekt.

Het andere deel bevat tientallen recepten voor de lekkerste pannenkoeken, poffertjes en flensjes uit de hele wereld. En zelfs pannenkoekensoep en pannenkoekenijsjes kun je met dit boek maken.

Pan Bati uit Aruba, Fateer uit Egypte, Dorayaki uit Japan, Lensemen uit Marokko, Pikelet uit Australië, Blin uit Rusland... 134 bladzijden lang vind je de heerlijkste recepten, prachtig geïllustreerd door Diane van Dijk.

Goed, het is nu wel duidelijk dat ik razend enthousiast ben...

Meer weten? Kijk bij Uitgeverij Dubois. Het boek is ook in elke boekhandel te bestellen.

Geen opmerkingen: