maandag 17 november 2008

Thuiswerkmamas.nl

Als zelfstandig werkende ondernemer geniet ik van mijn vrijheid, maar ik mis natuurlijk wel de feedback van collega's. En dan bedoel ik zowel de inhoudelijke kennis en de visie, als ook de praatjes bij de koffie-automaat. Bij mijn eigen Senseo is het overdag wel heel erg stil. Goed voor de arbeidsdiscipline, maar het kan ook een geïsoleerd gevoel geven.

Ik probeer daarom regelmatig af te spreken met andere ondernemers, om koffie te drinken, bij te praten, ervaringen uit te wisselen en nieuwe ideeën op te doen. Een van de mensen die mij altijd weten te motiveren en te inspireren is Anne-Marijn Küthe, juridisch vertaalster en eigenaar van Thuiswerkmamas.nl . Haar zeer informatieve site bezoek ik ook regelmatig, het is een aanrader voor elke thuiwerkende ouder. Met tips, links en gratis downloads (zoals de Handleiding Startende Thuiswerkmama) in rubrieken als Werk, Huishouden en Opvoeden bestrijkt ze het hele scala van de thuiswerker.

Als je thuiswerkt (of wilt gaan werken), moet je er zeker eens gaan kijken.
Of lees haar columns op Mamas.nl, waarin ze de voor- en nadelen van thuiswerken deelt.

Geen opmerkingen: