vrijdag 8 juni 2012

De favoriete boeken van Susan Aretz

Susan Aretz is online communicatieadviseur, mama van Meike en grootverbruiker van social media. Via social media is ook www.Smulpaapje.nl geboren.

Smulpaapje zet restaurants op de kaart die lekkere en gevarieerde gerechten voor kinderen serveren, en dus niet de standaard kip, patat & appelmoes-achtige gerechten. Dat er behoefte is aan een dergelijke site blijkt wel uit de vele landelijke media aandacht die Smulpaapje in haar jonge bestaan al kreeg. En wat Susan betreft is dat pas het begin!


Susan: "Met een site als Smulpaapje is het niet raar dat mijn favoriete boeken zich in de kookboeken-categorie bevinden. Inmiddels staan er meer dan 75 kookboeken in mijn kast."



1. Fast, fresh & simple, van Donna Hay.
Mooie, snelle, lekkere én makkelijke gerechten. Een aantal klassiekers ook in een zeer geslaagde remake. Vooral de pasta met spruitjes was afgelopen winter favoriet bij ons.




2. 30 minute Meals, van Jamie Oliver.
Er is geen énkel excuus meer om niet vers te koken met dit kookboek. De gerechten zijn ook écht in 30 minuten op tafel te zetten!


3. Hummingbird Bakery door Tarek Malouf
Mijn bakbijbel! Een must have als je van bakken houdt. Prachtige taarten, koekjes, muffins, noem maar op!



4. Alles van Nigella Lawson – als ik later groot ben wil ik worden zoals zij :-)!




Meer boekentips ontdekken? Lees ook:
De favoriete boeken van Bianca den Outer
De favoriete boeken van Manoli Martin



Geen opmerkingen: