donderdag 3 juli 2008

Vrouwenwoensdag: over werk, loopbaan en privé-leven

Balans, goochelen met tijd, minder stress, opvoeding, herintreden, voor jezelf beginnen, plezier in je werk – thema’s die velen van ons bezighouden. Het nieuwe initiatief Vrouwenwoensdag, waarin vrouwencoaches uit het hele land samenwerken als een collectief van zelfstandigen, biedt elke tweede woensdag van de maand een keur aan workshops over deze onderwerpen.

In de agenda voor de komende maanden vind je workshops als:
Ondernemen: blijven dromen of toch doen? Wat wil ik met mijn loopbaan? Work-life balance: meer jezelf zijn in alle facetten van je leven.

Zelf heb ik wel oren naar de workshop Hoe kun je de vrijheid van de zomer vasthouden … mijn jaarlijkse voornemen, waarvan ik ook net zo jaarlijks achteraf vaststel dat het te vaak bij een voornemen is gebleven.

Geen opmerkingen: