vrijdag 12 september 2008

Ontdek je eigen superpowers



Ik ben een fan van Oprah Winfrey. Niet per se van haar tv-show, maar absoluut wel van haar O Magazine. Elke maand koop ik het los voor negen euro - een rib uit mijn lijf, maar ik vind het de prijs dubbel en dwars waard. Het is dik, het is prachtig vormgegeven, en de inhoud laat zich het best omschrijven als "intelligent & feelgood". Carrière, recepten, literatuur, films, geldzaken, mode, psyche, gezondheid, relaties - alles komt aan bod.

Een van mijn favoriete columnisten in O is life-coach Martha Beck. Deze keer schrijft ze over een onderwerp dat mij na aan het hart ligt: Are you on the right track?.
Beck beschrijft drie gesprekken met vrouwen die zich vol twijfel afvroegen wat ze met de rest van hun leven wilden doen. (Waar ken ik dat toch van?).
Lees hier haar column: iedereen heeft superpowers - je moet ze alleen even ontdekken.

(Ik heb bij het lezen de naam 'Diana Prince' even op moeten zoeken - dat blijkt het alledaagse alter-ego van WonderWoman te zijn, zoals Clark Kent de 'gewone' uitvoering van Superman is. Bij deze!)

Foto bij deze post: Dez Pain

Geen opmerkingen: